2015. augusztus 6., csütörtök

12.Fejezet

                                           Sziasztok!
Előre szeretnék bocsánatot kérni az esetleges helyesírási hibákért, de nem szerettelek volna megváratni titeket, ezért az átolvasás most elmaradt. Remélem tetszeni fog.

                                    *Ella szemszöge*
Ülve maradok a konyhában, a sokktól pedig mozdulni sem tudok, csak a mély lélegzetvételeim töltik meg a csendet. A fejemben kavarognak a kérdések, és teóriák arról, ami az imént történt. Csókolóztunk, józanon, önként, alkohol befolyása nélkül. Mit jelent ez? Harry a főnököm fia! Nekik dolgozom és most csak úgy megcsókoltam Harryt a lakásom közepén. És azután Ő csak úgy lelép bármiféle magyarázat nélkül, egyedül hagyva az érzéssel, amit a csókja okozott, amíg Ő kisétál az ajtón egy egyszerű ’viszlát’ vagy ’később találkozunk’ nélkül. Nem is tudok elkezdeni azon gondolkozni, hogy mit érzek most iránta. Ő egy kacér kis csábító, amit beismerek és tényleg egész jól kijövök vele néha, de úgy érzem talán többet is érzek. Nem, egyértelműen táplálok iránta érzelmeket. A csókja nem olyan, mint, amit eddig éreztem. Felizgatnak és minden egyes alkalommal sóvárgásra késztetnek.
„Szia!” Jen hangja zavarja meg a gondolataimat, amint belép az ajtón.
„Uh, szia Jen. Mi a helyzet?” Kérdezem, és próbálok visszatérni a jelenbe.
„Jól vagyok” Mondja, kinyitva a hűtőt és felvéve egy joghurtot, „De te egy kicsit fusztráltnak tűnsz, Ella. Mi a baj?”
„Semmi, csak sok minden jár az eszemben a nagy költözés miatt, meg minden más” Felelem és Ő lassan bólint, ahogyan kanalaz egyet a joghurtból.
„Izgulsz a költözés miatt?” Kérdezi, leülve mellém és én szembefordítom vele a székemet.
„Igen” és nem, mióta megcsókoltam Harryt…
„Azt hiszem egy kicsit ideges vagyok, mint ahogy bárki más is az lenne” Rántom meg a vállamat, hogy meggyőzzem magamat, rendben vagyok azzal, hogy elköltözök azzal a fiúval, akinek nem tudok nem az ajkaira gondolni. Ez őrület.
„Nos, mivel jövő héten mész, csinálhatnánk valamit. Még csak akkor is, hogyha csak egy ebéd vagy valami. Alig látlak” Mondja, és én felnevetek a kommentjén.
„Ez azért van, mert te mindig a barátodnál vagy” Mosolygok, ő pedig egyetértésként bólint.
„Ebben igazad van. Szóval, bármilyen srác, aki érdekel?” Lök meg játékosan a könyökével, és egyből érzem, hogy elpirulok.
„Err, nem” Rázom a fejemet és elfordítom a tekintetemet róla, „Egy sem”
Érzem, ahogyan a tekintete szinte belém ég, amint észreveszi a mozdulataimat a válaszom után. Próbálom tartani a komoly arcomat, amikor felnézek rá, de látom rajta, hogy tudja, hatudok.
„Úr Isten Ella! Mondd el!” Visítja, egy hatalmas mosoly jelenik meg az arcán.
„Mit mondjak el?” Próbálok rejtélyes maradni.
„Ki az? Ki az, aki miatt elpirultál?” Ragad meg a témánál, mire én felállok a székemből.
„Nem tudom, hogy milyen fiúról beszélsz. Egyébként sincs időm fiúkra” Vonok vállat, miközben a szobám felé sétálok, de Ő végig követ engem a folyosón.
„Megcsókoltad?” Kérdezi, leülve az ágyamra, miközben én összehajtogatok pár ruhát és berakom őket a szekrénybe.
„Nem csó-csókoltam meg senkit” Dadogok egy kicsit, és imádkozom, hogy ne vegye észre.
„Egyértelműen van itt valaki. Rá lehet jönni abból, ahogyan próbálsz engem elkerülni” Mondja, felállva és elém sétálva.
Nekitámaszkodik a fehér szekrényemnek és nézi, ahogyan folytatom a ruhák összehajtogatását.
Egy perc csendben lét után, majdnem megtörök a bámulása miatt, de sikerül erősnek maradnom, és Ő kienged egy hatalmas sóhajt.
„Rendben, akkor ne mondd el. De előbb vagy utóbb kiszedem belőled” Kötekedik, rám mutatva, azután pedig kisétál a nappaliba.
Hallom, ahogyan bekapcsolja a TV-t, és megkönnyebbülten engedek ki egy hatalmas sóhajt, miután rájövök, hogy abba hagyta a kérdezősködést, és hason terülök el az ágyamon. Senki sem tudhat az érzéseimről Harry iránt. Miről beszélek? Azt sem tudom, hogy mit érzek Harry iránt. Csak annyit tudok, hogy szeretem az érzést, amikor az ajkai az enyémeken vannak…
-
„Hé, Ella, kelj fel. Keresnek” Mondja Jen, egy kicsit megrázva, és oldalra fordulok, miközben Ő a telefonomat tartja.
„Köszi” Motyogom, egy kicsit még mindig kábultan a szundításom miatt, „Hello?”
„Szia Ella, Jodi vagyok. Mit csinálsz ma este?”
„Err, semmit. Valószínűleg itthon leszek” Válaszolok, nem igazán gondolkozva.
„Nos, Zay úgy döntött, hogy hamarabb itt akarja hagyni New York-ot, és továbbmenni Miamiba, hogy valami hülye focimeccset nézzen meg, vagy valami” Sóhajt és tudom, hogy a szemeit forgatja, „De egyébként, holnap korán indulunk, szóval szeretnénk veled találkozni, mielőtt elmennénk”
„Persze. Ma este akarsz találkozni?” Kérdezem, imádkozva, hogy nehogy megint bulizni akarjon a városban, mivel egyértelműen nem akarom megismételni, ami tegnap történt.
„Igen, foglaltam asztal hétre egy kisebb helyen, nem messze Harry házától”
„Cerulean?” Kérdezem, és szinte biztos vagyok, hogy az a tengeri étterem, ahol Mr. Styles tavaly tartott egy rendezvényt.
„Az lesz az! Az asztal az én nevem alatt van”
„Jól hangzik. Később találkozunk”
„Igen, egy óra múlva találkozunk, szia”
„Szia” Szólok bele, majd leteszem a telefont, de gyorsan visszanézek a képernyőre még egyszer, amikor rájövök, hogy egy órát mondott. Hat óra van! Körülbelül hét órája aludtam el. Nem is tűnt fel, hogy ennyire fáradt voltam.
Amint felülök az ágyamban, Jen az ajtóban áll.
„Ki volt az?” Mosolyog rám, és pontosan tudom, hogy mire gondol.
„Csak egy barátom, Jodi hívott, hogy van-e kedvem vacsorázni vele ma este” Magyarázom, és egy kicsit zavartnak tűnik.
„A barátod Jodi…vacsora…vacsora Jodival, aki egy lány. Egy vacsora randi egy lánnyal. Te nem vagy…” Kezdi el mondani, és összevonom a szemöldökömet a következtetése miatt.
„Nem, Jen, nem vagyok leszbikus!”Állítom le, mielőtt Ő maga kérdezné meg tőlem.
„Oh, nos, csak biztosra akartam menni. Nem gondoltam, hogy az vagy, csak nem hozol fel ide fiúkat, soha. És nem lenne problémám azzal, hogyha az lennél, csak kérdeztem, tudod, hogy tisztázzuk” Kalandozik el, és látom rajta, hogy ideges.
„Nos, nem vagyok az, szóval lépj túl rajta” Nevetek egy kicsit, és felkelek.
„Oké, értem” Mondja bólintva, és tudom, hogy éppen próbálja kitalálni a dolgokat.
„Szóval kicsoda Jodi akkor?”
„Csak Harry egyik barátja” Mondom, miközben végignézem a ruhatáramat, keresve valamit, amit felvehetek, bár kevés a választék. Talán ez lehetne valami, amit megcsinálok, hogy könnyebb legyen a költözés. Megszabadulok a legtöbb ruhámtól és veszek újakat, amikor megérkezek Angliába. A szekrényemre egyértelműen ráférne egy átalakítás, és ez kevesebb postázást is jelentene nekem.
„Harry Styles. A főnököd fia, Harry Styles?” Kérdezi, és én bólintok.
„A srác, akiről napi szinten beszélsz, hogy mennyire gyűlölöd?”
„Nem gyűlölöm őt. Harry és én egész jól kijövünk, csak nem helyeslem a…nagyszámú mennyiségét a plusznak, amit majdnem minden reggel, minden percében üdvözölnöm kell”
„És mióta lógsz együtt vele és a barátaival?” Teszi keresztbe a karját, és tudom, hogy nem tetszik neki az ötlet.
Tényleg sokszor panaszkodok Harryről. Igazából nem is róla, hanem a rengeteg nőről, akiket megállás nélkül visz haza, akiknek udvariasan segítenem kellett, hogy megtalálják a kijáratot és fogni nekik taxit, bár a legtöbben udvariatlanok és hálátlanok.
„Nem lógok vele. Csak szinte kényszerített, hogy menjek el vele és pár barátjával tegnap este, mert azt akarta, hogy lássam New York-ot éjjel vagy valami ilyesmi, és Jodi az egyik barátja. Nagyon kedves. Kedvelnéd őt” Magyarázom, bár Jen egyáltalán nem nyugszik meg.
„Nos, ameddig nem leszel az egy azok körül a lányok közül, akik esedeznek utána. Tudod, azok, akikről folyton panaszkodsz” Egyenesen a szemembe bámul és tudom, hogy komolyan beszél.
„Nem leszek, Jen” Mondom őszintén, és remélem, hogy igazam van.
„Remek. Most pedig hadd adjak valamit, ami felvehetsz, mert az biztos, hogy ebből a szekrényből semmit sem veszel fel” Mondja, miközben végigsimít a ceruzaszoknyáimon és a blúzaimon, mielőtt elmosolyodna.
„Köszi” Mondom, és Ő egyértelműen arra céloz, hogy szükségem lenne másra is, mint unalmas irodai ruhákra, amivel teljesen egyetértek. Szeretem az irodai ruháimat, de több választék kellene vacsorákhoz és rendezvényekhez.
„Hova mentek vacsorázni?”
„Cerulean”
„Ohh, az egy fényűző étterem, nem igaz? Megyek, keresek neked egy ruhát” Mondja, majd megfordul és kisétál a szobámból az övébe, ami egyből az enyém mellett van.
Ameddig várok, megmosom az arcomat, egy kis szemceruzát viszek fel a szemhéjamra, felkenek egy kevés szempillaspirált, kifésülöm a hajamat, hogy így természetes hullámokat kapjak, ne pedig ’most keltem ki az ágyból’ hajam legyen, majd megmosom a fogamat.
„Melyik tetszik ezek közül a legjobban?” Kérdezi Jen, két ruhát felmutatva.
Az egyik sötétkék ruha, ami elég rövidnek tűnik és testhez simulónak, míg a másik egy kicsit bővebb, hosszú ujjú, fehér ruha fekete válltöméssel.
„A fehér” Mondom hezitálás nélkül, mire Jen megforgatja a szemét.
„Miért is próbálkozok” Mondja viccesen, átnyújtva nekem az egyszerű fehér ruhát és a szexi kéket visszavéve a szobájába, amiről tudta, hogy nem választanám, de azért szerencsét próbált.
Leveszem a ruháimat, beleértve a fehérneműt is, és fehéreket veszek fel, mivel az anyaga elég vékony. Amikor felveszem a ruhát, belenézek a tükörbe. Egész egyszerű ruha, de tetszik. Egyszerű, mint én.
„Nagyon aranyos” Szól Jen, amikor belép a szobába, „És itt van a cipő”
A kezembe ad egy pár vékony, fekete magas sarkút, aminek fehér pántja van. Felpróbálom őket és hálás vagyok, amiért kényelmesebbek, mint amilyennek látszanak. Vékony sarka van és két pántja, az egyik a lábujjaimnál, a másik pedig a bokámnál, de kényelmes bennük járni.
„Köszönöm Jen” Mondom, miközben Ő a tükörből néz engem. Hol is lennék az Ő divatérzéke nélkül? Minden egyes alkalommal segített nekem, amikor valami rendezvény volt a munkahelyen. Segített a sminkemmel, hajammal, kiválasztani a ruháimat, még segített is venni pár új dolgot, bár megszabadultam tőlük, mivel tudtam, hogy soha nem venném fel őket újra.
„Nincs mit. Nem leszek itthon, szóval vigyázz magadra, oké?” Ölel meg.
„Rendben”
Hallom, hogy felvesz egy táskát a szobájából és kisétál a bejárati ajtón, majd bezárja azt, ami úgy tűnik, hogy már szokásává vált, akkor is, amikor én itthon vagyok.
Belepakolom a szükséges dolgaimat a kis fekete táskámba, felveszem a kulcsaimat és követem is Jent, aki pár perccel ezelőtt távozott.
Az út az étteremig nem tart olyan sokáig, bár alig van parkolóhely az étteremhez közel, ezért kicsit messzebb parkolok le. Felveszem a fekete blézeremet, mivel egy kicsit hidegebb lett, most, hogy a nap lement, és bezárom az ajtót, mielőtt az étteremhez sétálnék.
Amint beérek, a lábaim kezdenek újra felmelegedni, miközben a főpincérhez sétálok.
„Jó estét Hölgyem. Foglalt asztalt ma estére?” Kérdezi udvariasan az alacsony, középkorú nő.
„Igen, azt hiszem az asztal Jodi név alatt van”
„Uh, igen, erre parancsoljon” Mondja, bevezetve engem a zsúfolt étterembe.
Elsétálunk rengeteg ember mellett, akik tökéletesen beillenek a gyönyörű étterembe a kifinomult öltözködésükkel, ahogyan kortyolnak egyet – a szerintem – drága pezsgőből.
„Itt is lennénk Hölgyem” Mondja hirtelen megállva és én majdnem belémegyek, mert lefoglalt a csodálatos hely tanulmányozása.
„Oh Istenem, elnézést” Mondom, miközben a kezemet a vállára helyezem, hogy megállítsam magamat.
„Rendben van, drágám” Mosolyog udvariasan.
„Jézusom Ella, megint részeg vagy?” Viccelődik Jodi a nő háta mögül.
Megkerülöm a nőt, és megpillantom Jodit, ahogyan fültől-fülig vigyorog, az asztalnál ülve, nem csak Zaccal, de Harryel is. Fogalmam sem volt róla, hogy ők is itt lesznek! Azt hittem, hogy csak Jodi és én leszünk itt.
„Nem, csak ügyetlen” Motyogom, ahogyan közelebb lépek az asztalhoz és becsúszok a székre, ami Harry mellett van és Jodival szemben.
„Szeretné, hogy elvigyem a kabátját, Hölgyem?” Kérdezi a nő, miközben mellettem áll.
„Igen, kérem” Mondom, és átadom neki a blézeremet, „Köszönöm”
„Szia Ella” Mosolyog Zac keresztül az asztalon, és én egy aprót intek neki.
Harry ugyanolyan csendben marad mellette, egyáltalán nem figyelembe véve a jelenlétemet, szóval a kezembe veszem a dolgot, hogy mondjak valamit.
„Hello Harry” Köszönök idegesen, felé fordulva, de csak egy rövid időre néz fel rám.
„Szia” Morogja halkan, és össze vagyok zavarodva a viselkedésétől.
Az ember azt gondolná, hogy valami rosszat tettem, ami miatt így viselkedik velem. Egy kicsit unott, a haja eltolva az arcától, mivel egy sötét sapka takarja el, és a villájával játszik, forgatva és szurkálva a krémszínű terítőt, mintha már most unatkozna.
„Szóval hogyan érezted magad, amikor felkeltél ma reggel?” Kérdezi Jodi és a szívem egyre gyorsabban ver a gondolattól, hogy tud rólam és Harryről, miután egyértelműen elmondta, hogy nem vagyunk jók egymásnak.
„Hogy érted?” Kérdezem idegesen.
„Nos, hogyan éreztél? Fájt a fejed a tegnap estétől vagy valami?” Kérdezi, és kicsit zavartnak tűnik.
„Oh, persze. Um, egy kicsit fájt a fejem, de a délután legtöbb részét végig aludtam” Mondom, ami egyébként igaz, igazából az egész napot végig aludtam, kivétel azt a kis időt, amikor Harry a lakásomban volt és megcsókolt, „Mi a helyzet veled?”
„Igen, én jól vagyok. Ritkán vagyok másnapos. Ebben egy kicsit hasonlítok Harryre” Mosolyog Harryre, de Ő nem válaszol, inkább csak tovább játszik a villával.
„Harry, mi bajod van neked? Furcsán viselkedsz egész nap” Ráncolja a homlokát Jodi gyanakvóan, mire végre felnéz.
„Én?” Motyogja és ledobja a villát, mielőtt feljebb ülne a székében.
„Igen, te. Mi a bajod? Nagyon furán viselkedsz” Mondja egy kicsit előrébb hajolva.
Fogadok, hogy tudom miért ilyen csendes. Azért, mert itt vagyok, és Ő is ugyanolyan kínosnak találja ezt, mint én. Nem tudom, hogy mit gondoljak erről a csók dologról, de ez nem azt jelenti, hogy udvariatlan leszek és tudomást sem veszek róla egész este, szóval neki miért kell ezt tennie?
„Csak egy kicsit fáradt vagyok, ennyi az egész” Sóhajt, és tudom, hogy hazudik.
Mindig látom, hogyha hazudok, mert megvakarja a tarkóját, hogy lazának tűnjön, miközben valamit rejteget.
„Persze. Egyébként mi már tudjuk, hogy mit rendelünk, szóval most te jössz, Ella” Mondja, én én felveszem a fekete menüt, ami előttem van.
Gyorsan átlapozgatom, nem akarva, hogy mindenki sokat várjon rám, beleértve a pincért, aki éppen most sétált ide az asztalunkhoz.
„Egy garnéla salátát kérek szépen” Mondom a pincérnek, miközben Ő türelmesen vár a rendelésünkre.
„Oh, és egy sauvot nekem” Teszi hozzá Jodi a borrendelését.
„Más valamit esetleg inni?” Kérdezi mindenkitől, de megállapodik nálam és mosolyog.
„Nem, köszönöm” Mondom, amire a mosolya szélesebb lesz, a szemeit pedig kicsit összeszorítja.
„Mr. Styles?” Fordul Harryhez, aki egy kicsit feljebb ül a székében.
„Csak egy sört” Feleli és a kezeit a székem háttámlájára teszi, mire én egy kicsit előrébb hajolok, hogy ne érjek hozzá.
Amilyen idegesítő most, még a parfümje illatától is megszédülök, szóval el sem tudom képzelni mit éreznék, hogyha akár egy kicsit is hozzáérnék a bőréhez.
„Uhh, igen, természetesen” Dadogja a pincér, ahogy Harry karjára néz körülöttem. Nem is kéri el a személyijét, ami feltételezem azért, mert ismeri Harryt, vagy a családját.
„És Önnek Uram?” Kérdezi Zacet, aki udvariasan megrázza a fejét.
„Azonnal hozom az italaikat” Szól a magas, sötét hajú srác, majd elsétál a konyhához és bárhoz.
„Oh la-la, valaki szemet vetett Ellára” Vigyorog Jodi rám és én felemelem az egyik szemöldökömet kérdésként.
„A pincér nagyon kedves volt veled”
„Mi? Nem is igaz” Mondom, ránézve a srácra, aki az italainkat várja a bárnál. Észreveszem, ahogyan a mi asztalunkhoz néz, de hirtelen elkapja a tekintetét, amikor a szemébe nézek.
„Csak udvarias volt” Teszem hozzá, visszafordulva az asztalhoz.
„Mhmm” Hümmög Jodi, és tudom, hogy nem ért velem egyet, „Kár, hogy elköltözöl Angliába, nagyon aranyosnak tűnik”
Kifejezéstelenül bámulok rá, ahogyan felváltva pillant rám, majd rá.
„Fogadok, hogy már most meghalna, hogy belenyúljon a ga-„
„Szóval akkor Miami!” Szólal fel hangosan Harry az első alkalommal ma este, mire Jodi összehúzza a szemöldökét, amiért megzavarta őt, de ezt Harry nem veszi észre, mivel Zacre néz.
„Igen, van egy egyetemi liga, amit meg akarok nézni, de pár napon belül lesz, szóval holnap el kell mennünk” Mondja Zac.
„Ez az foci!” Mondja Jodi szarkasztikusan engem nézve hatalmasra nyílt szemekkel, amire felnevetek.
„Nem szereted?” Kérdezem tőle, mivel Harry és Zac tovább beszélgetnek a fociról, meg valami hatalmas focimeccsről, ami Londonban lesz következő hónapban.
„Nem, nem igazán. Halálra untat, hogyha őszinte akarok lenni” Suttogja, és gondolom azért, hogy a fiúk ne hallják.
Harry nézetett velem egy párszor focit, amit nem bántam, eltekintve attól, hogy dolgoznom kellett volna, szóval maximum csak fél órát maradtam.
„Itt is van Hölgyem” Nyújtja oda a fiatal pincér Jodinak a borát, majd Harrynek a sört, bár nem sétál el.
„És ez pedig Önnek” Mondja, egy pohár bort nyújtva nekem is.
„Biztos vagyok benne, hogy nem rendelt semmit” Szól Harry egy kicsit előrébb hajolva, ezért én hátrább dőlök a székemben, hogy tudjon beszélni a pincérhez.
„Oh, tudom. Ez a férfitől van az étterem túloldaláról” Mutat az egyik irányba, és mindannyian odafordulunk, hogy lássuk kiről beszél.
„Hát persze” Hallom Harryt motyogni, éppen, amikor kiszúrom Dan-t, aki egy aprót int a másik asztaltól.
„Azt szeretné tudni, hogyha még mindig megfelel-e Önnek a holnap esti vacsora” Mondja a pincér, és megint bűntudatom van, amiért elfelejtettem, hogy terveim voltak Dannel.
„Uhh, igen, persze” Válaszolok a pincérnek, Ő pedig egy aprót bólint.
„Oh, és mondja meg neki, hogy rólam se feledkezzen meg” Szól Harry, miközben a pincér Danhez sétál.
„Te nem jössz” Mondom Harrynek, de megint nem vesz rólam tudomást, és folytatja a beszélgetést a barátjával, aki szórakozottnak tűnik az egész szituáció miatt. Miért nem szól hozzám? Mindenkivel beszélget kivétel velem. Annyira zavaró.
„Ki Ő?” Kérdezi Jodi, hátranézve Danre, aki pár ismerős kinézetű üzletemberrel ül.
„Dan. Mr. Styles-nak dolgozik”
„És te vacsora randira mész vele” Mondja, majd kortyol egyet a borából.
„Ez nem egy vacsora randi. Csak szeretne beszélgetni néhány dologról, beleértve Angliát is” Mondom, áttolva a poharamat hozzá, „Tessék, megihatod”
Nem akarok udvariatlan lenni, de nem csak fiatalkorú vagyok, hanem nem is akarok alkoholt a szám közelébe most. Csak a gondolata annak, hogy egyet is kortyoljak belőle, felforgatja a gyomromat. Több, mint eleget ittam tegnap este.
„Szingli?”
„Fogalmam sincs” Mondom őszintén, nem igazán törődve a párkapcsolati állapotával.
„Nos, hogyha az, akkor gyorsan lecsaphatnál rá. Aranyos” Kacsint, amire csak megrázom a fejemet.
„Ew” Hallom Harryt, bár szinte biztos vagyok benne, hogy a mi beszélgetésünkbe szól bele, minthogy válaszolna Zacnek. Hogyha nem akar velem beszélni, vagy része lenni a beszélgetésnek, akkor hallgatóznia sem kéne.
Igen, Dan kedves srác, nagyon udvarias és aranyos is, de nem tudnék rá máshogy gondolni, mint kolléga.
Végre megérkezik az telünk és fel sem tűnik, hogy mennyire éhes voltam, egészen addig, ameddig bele nem kóstolok. Elfeledkeztem a tényről, hogy egész nap nem ettem.
A beszélgetés folytatódik az asztalnál, miközben eszünk. Zay a fociról beszél, leginkább Jodi szerencsétlenségére, és Jodi a divat projectjéről beszél, amibe pár hónapja kezdett vele. Örülök, hogy Jodi beszédes, látva, hogy Harry és én alig beszélgetünk egymással, Harry sokkal csendesebb ma, mint én.
„Ez valami elképesztő volt” Mondja Zac, ahogyan a főpincérhez sétálunk, hogy fizessünk.
„Én állom” Mondja Harry, és odasétál az asztalhoz.
„Hát, én nem fogok vitatkozni. Még mindig tartozol nekem Velence miatt” Szól Jodi, miközben Ő és Zac a ruhatárhoz sétálnak, majd ki az ajtón.
Odasétálok Harryhez, éppen akkor, amikor előveszi a hitelkártyáját.
„Ne fizess az enyémért” Mondom, de egyáltalán nem figyel rám.
„Tessék” Mondja, átadva a nőnek a kicsi, fekete kártyát.
„Nem, ne húzza azt le” Mutatok a kártyára a kezében, „Én fizetem a sajátomat”
„Ne hallgasson rá” Szól a nőnek, aki teljesen zavartnak tűnik a mi eltérő utasításaink miatt.
„Ki akarom fizetni a sajátomat” Nézek rá, miközben Ő a nőt bámulja előttünk.
Nem akarom, hogy pénzt költsön rám. Főleg akkor, amikor egyértelműen nem beszélgetünk, szóval miért tenne egy ilyen szép gesztust?
„Nem érdekel” Mondja, még mindig nem nézve rám.
„Nem tartozol semmivel, szóval én fizetek” Mondom, visszafordulva a hölgyhöz.
„Tessék” Nyújtom át a kártyát, és Ő hezitálva veszi el, ránézve mindkettőnkre.
Most már két kártyával áll, teljesen megdöbbenten bámulva mindkettőnkre.
„Húzza le az enyémet. Garnéla salátát ettem. Tudja mit? Inkább tegye az egészet az én számlámra” Teszem hozzá, mert tudom, hogy ettől majd teljesen kiborul. Úgy viselkedik, mint egy udvariatlan, önző kisfiú, aki egész este tudomást sem vett rólam, szóval megérdemli.
Másodperceken belül, Harry átsétál az nő felére, míg a hölgy vonakodva lép el a helyéről. Gyorsan elveszi a kártyát a kezéből, megnyom pár gombot a képernyőn, majd lehúzza a kártyát.
„Tessék, kész van” Mondja, felnézve rám másodszorra ezen az estén.
Hitetlenkedve állok, amiért tanúja voltam annak, hogy teljesen átvegye az irányítást a szituáció felett, biztosra menve, hogy neki legyen jó. Rohadék.
„Umm, legyen szép estéjük” Szól a nő az asztal mögül, miközben Harry kisétál a bejárati ajtón, én pedig követem őt, és legszívesebben felrobbannék a ma esti viselkedése miatt.
„Tessék Ella” Adja oda Jodi a blézeremet.
„Köszi” Próbálok annyira kedvesnek hangzani, amennyire csak tudok, bár érzem a tomboló haragot magamban, ahogyan próbálok távol maradni Harrytől.
„Zac és én találkozunk pár emberrel, mielőtt visszamennénk a hotelbe. Rendben van, hogyha Ella visz haza?” Kérdezi Jodi, miközben Harryre néz.
„Sétálok” Mondja, és a mély hangjából tudom, hogy Ő is ugyanannyira mérges, mint én.
„Ne légy ostoba. Arra van a házatok, mint Elláé. Neked is oké, hogyha elviszed, Ella?” Kérdezi, és most rám néz. Amennyire nemet akarok mondani, nem akarok, hogy megkérdőjelezze, hogy miért ilyen a hozzáállásom Harry felé. A válasz pedig egyértelműen az, hogy ma reggel a legédesebb csókot adta nekem, és most úgy viselkedik, mintha nem is léteznék.
„Igen, rendben van” Mondom laposan.
„Nos, akkor ezt megoldottuk” Mosolyog.
„Találkozunk Angliában” Mondja, és egy hatalmas ölelést ad, mellé pedig egy puszit az arcomra.
Jodi után, Zac is megölel, és a legjobbat kívánja nekem Angliában, én pedig jó szórakozást kívánok neki a focimeccsen, ami miatt már nagyon izgatottnak tűnik.
„Találkozunk holnap reggel” Mondja Jodi Harrynek, aki csak egy aprót int.
Teljesen más irányba sétálunk el, és kényelmetlenül érzem magamat, amiért Harry és én egymás mellett sétálunk a kocsi felé.
Azt vártam, hogy majd azt mondja, hogy sétál, mivel Jodi már nincs itt, de ahelyett beszáll a kocsiba, amint kizárom.
Pár másodperccel később én is beszállok, Ő pedig már be is csatolta a biztonsági övet. Elindítom a kocsit és vezetek tovább az utcán, mindketten teljesen csendben, ahogyan végigmegyünk a kivilágított úton.
Egyre szorosabban szorítom a kormányt, amiért minden egyes perc úgy telik el, hogy semmit sem szól, vagy csinál, ami még inkább idegessé tesz. Általában nem tudom leállítani, hogy ne mozogjon vagy próbálja meg elterelni a figyelmemet a vezetésről, de most csak bámul ki az ablakon, figyelmen kívül hagyva engem, mint ahogy a vacsora közben is.
Amikor közeledünk a felhajtóhoz, úgy döntök, hogy nem tudom végigcsinálni a kocsiutat, hogy ne szólnánk egy szót sem.
„Szóval örökre ezt akarod csinálni?” Kérdezem, amikor felhajtunk a meredek kocsifelhajtóra. Nem válaszol és felgyorsítok, amikor már türelmetlen leszek.
Majdnem a felhajtó tetején vagyunk és még mindig nem válaszolt nekem. Azt hiszem ez a válaszom akkor.
Lefékezek a ház előtt, és a motort járni hagyom, mivel azt tervezem, hogy azonnal elhajtok, amint becsukja az ajtót.
„Be szeretnél jönni?” Kérdezi, végre felém fordulva, és majdnem csak meg akarom pofozni.
„Micsoda?”
„Be szeretnél jönni?”
„Hallottam, amit mondtál Harry, csak nem értem. Egész este észre sem vettél, és úgy viselkedtél, mintha teljesen láthatatlan lennék számodra, és most az akarod, hogy bemenjek. Minek?”
„Beszélni” Mondja, és most már tényleg érzem a haragot magamban.
„Beszélni! Meg volt az esélyed arra egész este, hogy beszélj velem. Nem. Köszönöm Harry, de nem” Mondom elfordulva, majd leengedem az ablakot, mivel a kocsiban kezd felforrósodni a levegő.
„Rendben. Tudnál várni egy percet? Csak ide kell hoznom valamit” Szól, kinyitva az ajtót.
„Kérlek?” Teszi hozzá, és én bólintok, még mindig New York csodálatos kilátását kémlelve.
Becsapja a kocsiajtót és nézem, ahogy gyorsan besétál a házba. Ez a seggfej azt hiszi, hogy tényleg bemegyek hozzá és beszélgetni fogok vele. Megőrült. Most azonnal el kellene hajtanom innen és hagyni, hogy álldogáljon a kocsifelhajtóján, a bánom is én mivel, amiért bement, de nem tudom megtenni. Akármennyire is vagyok most mérges rá, soha nem aláznám meg őt így. Igaz, hogy senki nincs a közelben, tudom, hogy fájna neki az elutasítás. Szóval inkább csak babrálok a rádiómmal, esztelenül kapcsolgatva a csatornákon, de kikapcsolom, amikor meglátom, hogy Harry lekapcsolja a lámpát és becsukja a bejárati ajtót maga mögött.
Bedob egy fekete Nike táskát hátulra, majd beül az első ülésre.
„Mit csinálsz?” Bámulok rá megállás nélkül, miután keresztülhúzza a biztonsági övet a testén.
Bekapcsolja azt, majd felnéz rám, a zöld szemei teljesen összekapcsolódva az én mogyoróbarna szemeimmel.
„Átmegyek hozzád ma estére”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése